Όμιλος

ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ Ελληνικός Όμιλος Αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ

O ΕΛ.ΟΜ.Α.ΣΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΥΣΙΔΩΝ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ,

ιδρύθηκε το 1994 μετά από πρωτοβουλία του, τέως Υπουργού Οικονομικών και Γραμματέα Τουρισμού, να φέρει σε επαφή και να οργανώσει, την συνάντηση των 5 ιδρυτικών μελών του ομίλου ΓΑΛΑΞΙΑΣ – ΓΑΛΗΝΟΣ ΛΑΟΥΤΑΡΗΣ – ΓΟΥΝΤΣΙΔΗΣ – ΜΠΙΣΚΑΣ – ΣΥΝ/ΜΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΙΝ.ΚΑ ΧΑΝΙΩΝ, για την πραγματοποίηση του οράματός του, την ίδρυση ενός Ελληνικού Ομίλου.
Πρόκειται για μια στρατηγική συμμαχία Αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ μεσαίου μεγέθους οι οποίες διαθέτουν παρόμοια φιλοσοφία λειτουργίας, αντιμετωπίζουν ανάλογα προβλήματα και μοιράζονται κοινά οράματα και στόχους.
Ο ΕΛΟΜΑΣ παρόλο τον ανταγωνισμό και τις εξελίξεις στον χώρο του λιανεμπορίου έχει καταφέρει να διατηρήσει και να αυξήσει τον τζίρο και τα καταστήματα του σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό.
Με εταιρία αποθήκευσης και διανομής (Logistic) με την επωνυμία ΑΛΠΙΚΟ ΑΕ συνεργάζεται από 1-4-2006 ο Ομιλος ΕΛΟΜΑΣ.

Στην ΑΛΠΙΚΟ ΑΕ αποθηκεύονται και διανέμονται αποκλειστικά για λογαριασμό των μελών ΕΛΟΜΑΣ:

  • Προϊόντα Private Label ΕΛΟΜΑΣ
  • Τυροκομικά εισαγωγής και εγχώρια
  • Προϊόντα με το σήμα EURO SHOPPER

Ο συνολικός τζίρος του ομίλου για το 2008 ανέρχεται στο ύψος των 1,40 δις €, αποτελείται από 40 επιχειρήσεις – μέλη, με 660 καταστήματα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Ο τζίρος των 1,40 δις € του Ομίλου ΕΛΟΜΑΣ τον καθιστά δεύτερο στο σύνολο του λιανεμπορίου μετά από γνωστό πολυεθνικό Όμιλο που δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά, αξίζει δε να σημειωθεί ότι προηγείται του τζίρου άλλων πολυεθνικών και Ελληνικών αλυσίδων.
O ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ αναδεικνύεται σε πρώτη δύναμη του Ελληνικού λιανεμπορίου S/Μ, γεγονός που αποτελεί εγγύηση απέναντι στην επέκταση των πολυεθνικών, κάτι που είναι ελπιδοφόρο για την Ελληνική Οικονομία και εγγύηση ποιότητας και χαμηλών τιμών για τον Έλληνα καταναλωτή.
Η δημιουργία αυτής της νέας δύναμης στο χώρο του λιανεμπορίου είχε τους εξής στόχους:

  • Να δημιουργήσει ένα αμυντικό μηχανισμό απέναντι στις μεγάλες αλυσίδες ώστε να καταστεί δυνατή η επιβίωση των μελών του.
  • Να διαδραματίσει έναν ενεργητικό ρόλο στις εξελίξεις του λιανεμπορίου.
  • Να στηρίξει την Ελληνική παραγωγή και τον Έλληνα καταναλωτή.
  • Να δώσει μια νέα προοπτική στα Μέλη μέσα από καλύτερη οργάνωση, δομές, συστήματα, διαδικασίες και εκπαίδευση.

Οι παραπάνω στόχοι έχουν υλοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, ενώ νέοι στόχοι έχουν προστεθεί λόγω της συνεχώς μεταβαλλόμενης οικονομίας και τεχνολογικής εξέλιξης.
Μέσα στις άμεσες προτεραιότητες του ομίλου είναι:

  • Η Σήμανση όλων των καταστημάτων με το λογότυπο του Ομίλου και προβολή της κοινής επωνυμίας σε έντυπα μέσα ενώ προγραμματίζεται και η προβολή στα ΜΜΕ.
  • Η επέκταση της χρήσης της κάρτας πιστότητας, bonus card από όλα τα μέλη εντός του επόμενoυ έτους, με κεντρική διαπραγμάτευση των προσφορών από τον όμιλο.
  • Η Δημιουργία κεντρικών αποθηκών και στην βόρεια Ελλάδα.

Ο ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ είναι “Η δύναμη του Έλληνα καταναλωτή”

  • Με κεντρικά φυλλάδια, που εκδίδονται 1 φορά το μήνα και κυκλοφορούν σε όλα τα καταστήματά του.
  • Με εποχιακές προωθητικές ενέργειες , με αντίστοιχα προϊόντα που διακρίνονται τόσο για την ποιότητα όσο και για την συμφέρουσα τιμή.
  • Με συμμετοχή σε σημαντικά προγράμματα που σχετίζονται με την πρωτοβουλία «Αποτελεσματική Ανταπόκριση του Καταναλωτή» – ECR όπως EDI, CRP, CAO, Category Management κ.α. Αρκετά από τα μέλη του ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ. ήδη εφαρμόζουν προγράμματα Category Management και επικοινωνίας με τους προμηθευτές με ηλεκτρονικό τρόπο.
  • Με μεγάλη γκάμα ποιοτικών και οικονομικών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας .Τα προϊόντα του Ομίλου, παρουσίασαν κατακόρυφη αύξηση τζίρου το 2008 φτάνοντας τα 15.000.000 €. Η συλλογή των προϊόντων ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ αριθμεί στο πρώτο εξάμηνο 2009 450 κωδικούς, ενώ υπάρχει και γκάμα 90 κωδικών euroshopper.