Συνεργάτες

Συνεργάτες

A.M.S.  – Associated Marketing Service – Συνεργαζόμενες Υπηρεσίες Αγορών 

www.ams-sourcing.com

Η A.M.S. “γεννήθηκε” το 1987 μέσα από τη συνεργασία των ηγετικών αλυσίδων του λιανικού εμπορίου πέντε (5) Ευρωπαϊκών Κρατών, με κύριο σκοπό της να δημιουργήσει ισχυρές συνεργασίες με σκοπό την βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών όπως τιμή και ποιότητα κατά την αγορά καταναλωτικών προϊόντων.

Από την χρονολογία της ίδρυσής της, η A.M.S. έχει δημιουργήσει, διαχειριστεί και συντονίσει διαδικασίες ομαδικών αγορών για τα μέλη της. 

Η A.M.S. δημιουργεί πλεονεκτήματά στα μέλη της προωθώντας την εμπειρία αλλά και τα αποτελέσματα, έντεκα(11)κορυφαίων Ευρωπαϊκών Αλυσίδων Λιανικού Εμπορίου.

Προμηθευόμενη προϊόντα σε ένα Πανευρωπαϊκό εύρος η AMS προμηθεύει με τη σειρά της τα μέλη της με προϊόντα βέλτιστου συνδυασμού ποιότητας και τιμής. Με την AMS τα Σούπερ Μάρκετ έχουν πλέον τη δυνατότητα να «δίνουν» μεγαλύτερη αξία στα χρήματα των καταναλωτών πράγμα που βελτιώνει τα κέρδη τους και τους δίνει μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην υπέραναπτυσσομένη Ευρωπαϊκή Αγορά.

Μέλη της Associated Marketing Services (A.M.S.)

Ολλανδία Ahold NV
Ισπανία Caprabo SA
Δανία Dansk Supermarket Gruppen
Ελλάδα ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ. Α.Ε.
Ιρλανδία Superquinn
Μεγάλη Βρετανία Bookers
Μεγάλη Βρετανία VM Morrisons Super Markets plc
Πορτογαλία Jeronimo Martins & Filhos SA
Σουηδία ICA AB
Φινλανδία Kesko Food Ltd

Εταιρικό Προφίλ

Η AMS ως ευρωπαϊκός αγοραστικός όμιλος για τη συνεργασία έντεκα (11) κορυφαίων Ευρωπαϊκών αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ με συνδυασμένο κύκλο εργασιών πάνω από 60 δις Ευρώ για το 2005, έχει τη δυνατότητα να βρίσκει και να προμηθεύεται επιλεγμένες κατηγορίες προϊόντων τροφίμου και μη τροφίμου για 80 εκατομμύρια καταναλωτές σε 15 Ευρωπαϊκές χώρες. Προωθώντας την εμπειρία αλλά και την τεχνογνωσία των μεμονωμένων εταιρειών – μελών της, η AMS έχει τη δυνατότητα να απολαμβάνει τα πλεονεκτήματα που της δίνει η συνεργασία των μελών της, αλλά  και το μέγεθος του  τζίρου τους.

Η αποτελεσματικότητα της αγοραστικής δύναμης της AMS της δίνει μια σειρά διεθνών αγοραστικών πλεονεκτημάτων. Δίνει αφενός μεν στους αγοραστές τη δυνατότητα να μπουν σε νέες αγορές προϊόντων ενώ στους προμηθευτές δίνει τη δυνατότητα να πουλήσουν σε νέες γεωγραφικές περιοχές που δε γνώριζαν. Η AMS συνεχώς ψάχνει για νέους αξιόπιστους προμηθευτές και επίσης συνεχώς προσπαθεί να διαπραγματεύεται τις καλύτερες δυνατές τιμές της αγοράς εξασφαλίζοντας επιπλέον κέρδη στα μέλη της.

Οι αγοραστικές υπηρεσίες της AMS συμπεριλαμβάνουν προϊόντα ιδιωτικής ταμπέλαςαλλοιώσιμαμη τρόφιμα αλλά και προϊόντα που δεν είναι για μεταπώληση (προϊόντα πάγιου ενεργητικού, πάγια, ράφια, ψυγεία, γενικό εξοπλισμό, αναλώσιμα προϊόντα, διαφημιστικά υλικά  κ.λ.π.).  Επίσης η AMS σχεδιάζει και μια σειρά ηλεκτρικών συσκευών και προϊόντων με το όνομά της στο μέλλον. 

Τέλος,  η AMS αναπτύσσει και προμηθεύει τα μέλη της με μια πολύ φθηνή κατηγορία προϊόντων την EURO SHOPPER.

Οι βασικοί της στόχοι είναι, να αναπτύξει το δίκτυο των μελών της και να «ανακαλύπτει» συνεχώς αξιόπιστους προμηθευτές από όλο τον κόσμο με βασικό χαρακτηριστικό τους το λόγο τιμή προς απόδοση. Να μειώσει το κόστος αγαθών και υπηρεσιών και να αυξήσει την συνολική αποδοτικότητα των μελών της. Να μειώσει τα κόστη προμηθειών και ανάπτυξης νέων προϊόντων και να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες.

Ιστορικό της AMS

1988 Ίδρυση στην Ελβετία
1990 Έναρξη αγορών σε προϊόντα ξηρού φορτίου κυρίως
1996 Ανακοίνωση της φίρμας EURO SHOPPERT
1997 100 προϊόντα EURO SHOPPERT στα ράφια των S/M
1998 Έναρξη αγορών προϊόντων μη Τροφίμου
2000 400 προϊόντα EURO SHOPPERT στα ράφια των S/M
2000 Μεταφορά Εταιρείας στην Ολλανδία
2001 Επικέντρωση στα Προϊόντα Ιδιωτικής Πινακίδας
2002 Ανάπτυξη των Τμημάτων Ιδιωτικής Ταμπέλας αλλά και EURO SHOPPERT
2003 Επανασχεδιασμός του σήματος EURO SHOPPERT
2003 Επικέντρωση στην προμήθεια προϊόντων μη Τροφίμου
2005 Έναρξη Λειτουργίας Ηλεκτρονικού Τόπου Αγοραπωλησιών – www.ams-marketplace.com
2005 Επέκταση του συστήματος διανομής των προϊόντων EURO SHOPPERT στην Ιρλανδία
2006 Μεταφορά έδρας και διοίκησης σε νέα γραφεία στο Αεροδρόμιο του Άμστερνταμ
2006 Επέκταση του συστήματος διανομής των προϊόντων EURO SHOPPERT στην Μεγάλη Βρετανία
2006 Είσοδος ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ. στην A.M.S.

Στοιχεία και Αριθμοί για την AMS

Κορυφαίος Αγοραστικός Οργανισμός στην Ευρώπη 12.000 Καταστήματα στην Ευρώπη
Έντεκα(11) Κορυφαίες Αλυσίδες Super Markets Μέλη 80.000.000 Καταναλωτών
Δέκα Οκτώ (18) Χρόνια Εμπειρίας και Γνώσης 15 Ευρωπαϊκές Χώρες
Πάνω από 80 Δις Ευρώ Κύκλου Εργασιών