Συνεργάτες
Συνεργάτες
A.M.S. – Associated Marketing Service – Συνεργαζόμενες Υπηρεσίες Αγορών
Η A.M.S. “γεννήθηκε” το 1987 μέσα από τη συνεργασία των ηγετικών αλυσίδων του λιανικού εμπορίου πέντε (5) Ευρωπαϊκών Κρατών, με κύριο σκοπό της να δημιουργήσει ισχυρές συνεργασίες με σκοπό την βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών όπως τιμή και ποιότητα κατά την αγορά καταναλωτικών προϊόντων.
Από την χρονολογία της ίδρυσής της, η A.M.S. έχει δημιουργήσει, διαχειριστεί και συντονίσει διαδικασίες ομαδικών αγορών για τα μέλη της.
Η A.M.S. δημιουργεί πλεονεκτήματά στα μέλη της προωθώντας την εμπειρία αλλά και τα αποτελέσματα, έντεκα(11)κορυφαίων Ευρωπαϊκών Αλυσίδων Λιανικού Εμπορίου.
Προμηθευόμενη προϊόντα σε ένα Πανευρωπαϊκό εύρος η AMS προμηθεύει με τη σειρά της τα μέλη της με προϊόντα βέλτιστου συνδυασμού ποιότητας και τιμής. Με την AMS τα Σούπερ Μάρκετ έχουν πλέον τη δυνατότητα να «δίνουν» μεγαλύτερη αξία στα χρήματα των καταναλωτών πράγμα που βελτιώνει τα κέρδη τους και τους δίνει μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην υπέραναπτυσσομένη Ευρωπαϊκή Αγορά.
Μέλη της Associated Marketing Services (A.M.S.)
Ολλανδία | Ahold NV |
Ισπανία | Caprabo SA |
Δανία | Dansk Supermarket Gruppen |
Ελλάδα | ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ. Α.Ε. |
Ιρλανδία | Superquinn |
Μεγάλη Βρετανία | Bookers |
Μεγάλη Βρετανία | VM Morrisons Super Markets plc |
Πορτογαλία | Jeronimo Martins & Filhos SA |
Σουηδία | ICA AB |
Φινλανδία | Kesko Food Ltd |
Εταιρικό Προφίλ
Η AMS ως ευρωπαϊκός αγοραστικός όμιλος για τη συνεργασία έντεκα (11) κορυφαίων Ευρωπαϊκών αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ με συνδυασμένο κύκλο εργασιών πάνω από 60 δις Ευρώ για το 2005, έχει τη δυνατότητα να βρίσκει και να προμηθεύεται επιλεγμένες κατηγορίες προϊόντων τροφίμου και μη τροφίμου για 80 εκατομμύρια καταναλωτές σε 15 Ευρωπαϊκές χώρες. Προωθώντας την εμπειρία αλλά και την τεχνογνωσία των μεμονωμένων εταιρειών – μελών της, η AMS έχει τη δυνατότητα να απολαμβάνει τα πλεονεκτήματα που της δίνει η συνεργασία των μελών της, αλλά και το μέγεθος του τζίρου τους.
Η αποτελεσματικότητα της αγοραστικής δύναμης της AMS της δίνει μια σειρά διεθνών αγοραστικών πλεονεκτημάτων. Δίνει αφενός μεν στους αγοραστές τη δυνατότητα να μπουν σε νέες αγορές προϊόντων ενώ στους προμηθευτές δίνει τη δυνατότητα να πουλήσουν σε νέες γεωγραφικές περιοχές που δε γνώριζαν. Η AMS συνεχώς ψάχνει για νέους αξιόπιστους προμηθευτές και επίσης συνεχώς προσπαθεί να διαπραγματεύεται τις καλύτερες δυνατές τιμές της αγοράς εξασφαλίζοντας επιπλέον κέρδη στα μέλη της.
Οι αγοραστικές υπηρεσίες της AMS συμπεριλαμβάνουν προϊόντα ιδιωτικής ταμπέλας, αλλοιώσιμα, μη τρόφιμα αλλά και προϊόντα που δεν είναι για μεταπώληση (προϊόντα πάγιου ενεργητικού, πάγια, ράφια, ψυγεία, γενικό εξοπλισμό, αναλώσιμα προϊόντα, διαφημιστικά υλικά κ.λ.π.). Επίσης η AMS σχεδιάζει και μια σειρά ηλεκτρικών συσκευών και προϊόντων με το όνομά της στο μέλλον.
Τέλος, η AMS αναπτύσσει και προμηθεύει τα μέλη της με μια πολύ φθηνή κατηγορία προϊόντων την EURO SHOPPER.
Οι βασικοί της στόχοι είναι, να αναπτύξει το δίκτυο των μελών της και να «ανακαλύπτει» συνεχώς αξιόπιστους προμηθευτές από όλο τον κόσμο με βασικό χαρακτηριστικό τους το λόγο τιμή προς απόδοση. Να μειώσει το κόστος αγαθών και υπηρεσιών και να αυξήσει την συνολική αποδοτικότητα των μελών της. Να μειώσει τα κόστη προμηθειών και ανάπτυξης νέων προϊόντων και να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες.
Ιστορικό της AMS
1988 | Ίδρυση στην Ελβετία |
1990 | Έναρξη αγορών σε προϊόντα ξηρού φορτίου κυρίως |
1996 | Ανακοίνωση της φίρμας EURO SHOPPERT |
1997 | 100 προϊόντα EURO SHOPPERT στα ράφια των S/M |
1998 | Έναρξη αγορών προϊόντων μη Τροφίμου |
2000 | 400 προϊόντα EURO SHOPPERT στα ράφια των S/M |
2000 | Μεταφορά Εταιρείας στην Ολλανδία |
2001 | Επικέντρωση στα Προϊόντα Ιδιωτικής Πινακίδας |
2002 | Ανάπτυξη των Τμημάτων Ιδιωτικής Ταμπέλας αλλά και EURO SHOPPERT |
2003 | Επανασχεδιασμός του σήματος EURO SHOPPERT |
2003 | Επικέντρωση στην προμήθεια προϊόντων μη Τροφίμου |
2005 | Έναρξη Λειτουργίας Ηλεκτρονικού Τόπου Αγοραπωλησιών – www.ams-marketplace.com |
2005 | Επέκταση του συστήματος διανομής των προϊόντων EURO SHOPPERT στην Ιρλανδία |
2006 | Μεταφορά έδρας και διοίκησης σε νέα γραφεία στο Αεροδρόμιο του Άμστερνταμ |
2006 | Επέκταση του συστήματος διανομής των προϊόντων EURO SHOPPERT στην Μεγάλη Βρετανία |
2006 | Είσοδος ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ. στην A.M.S. |
Στοιχεία και Αριθμοί για την AMS
Κορυφαίος Αγοραστικός Οργανισμός στην Ευρώπη | 12.000 Καταστήματα στην Ευρώπη |
Έντεκα(11) Κορυφαίες Αλυσίδες Super Markets Μέλη | 80.000.000 Καταναλωτών |
Δέκα Οκτώ (18) Χρόνια Εμπειρίας και Γνώσης | 15 Ευρωπαϊκές Χώρες |
Πάνω από 80 Δις Ευρώ Κύκλου Εργασιών |